31 Aug 2016, 10:34
Viimasel ajal on paljud mängijad kurtnud, et nad kas ei saa administraatoritelt piisavalt kiiresti abi või ei saa seda üldse. Alustuseks võtame /teata ja /küsi, üritan teile selgitada milleks need käsklused on ning kuidas ja millal neid kasutada.
/teata on ideaalis commandina ainult selleks, et anda administraatoritele teada reeglite rikkujatest, mingitest katkistest mapingutest või muudest anomaaliatest, mis võivad mänguelamust segada. Samas võiksid mängijad mõista, et kui administraator parasjagu specis pole ning te teete "/teata ou ta nrpga varastas mu auto ära", siis pole mõtet imestada, et miks abi ei saa. Kellegi ütluse peale on keelatud inimesi karistada, selliste olukordade lahendamiseks tuleb teil teha kindlasti screenshot ja kas siis saata see olukorraga tegelevale administraatorile või postitada teema "Teavita mängijast" alafoorumisse.
Kõige paremini saame teid aidata siis, kui juba /teata tehes annate meile võimalikult täpse info. Üritage kirjeldada olukorda võimalikult täpselt ning säilitage rahu ja viisakus. Olles administraator, pole midagi rohkem eemalepeletavamat kui mõni räuskav, vihane mängija, kes caps locki ja roppuste saatel õigust taga ajab. Toon paar näidet.
"/teata tra mullt rotiti just auto 2ra adminid aidake" - kuigi selline kirjapilt võib teile tunduda naljakas, siis kahjuks on kurb reaalsus see, et selliseid teavitusi tuleb iga päev ja mitte ainult üks.
"/teata ID 1 varastas minult just auto tegemata vastavat rollimängu, tõestuseks on mul screenshot" - korralik kirjapilt ja selge kirjeldus juhtunust suurendab kiire abisaamise võimalusi kordades. Ma olen veendunud, et tiimis pole inimest, kes sellise teavituse tähelepanuta jätaks.
Juhul, kui administraator palubki teil teha foorumisse teema, selle asemel, et seda IG lahendada, siis pole see kindlasti seepärast, et ta ei viitsiks sellega tegeleda, vaid seetõttu, et olukorrad, kus reegleid rikutakse, võivad nõuda süvenemist ja tähelepanu, mida /es kanali kaudu on väga raske teha. Pole mõtet hakata seletama, et administraator on laisk ja ei viitsi midagi teha, see ei aita kuidagi kaasa olukorra lahenemisele.
/küsi on command, mida samuti väga palju valesti kasutatakse. See kanal pole loodud selle jaoks, et saada teada kus on lähim Binco või kuhu sa eile õhtul jokkis peaga oma auto jätsid. /küsi kanalis võib julgelt abi küsida erinevaid commande, abi rollimänguga, reegleid jne. Nagu ka /teata puhul enne mainisin, siis üritage oma probleem või küsimus sõnastada võimalikult selgelt ja arusaadavalt.
"/küsi ou ühele ck loa saab w" - mina isiklikult ignoreeriks sellist küsimust, kuid kiidan neid vapraid administraatoreid, kes seda ei tee. Pole kindlasti administraatori kohustus nüüd uurima minna, miks ja kellele ning kuidas. Seda peaks juba teie küsimus kohe alguses sisaldama, vajadusel esitab administraator täpsustavaid küsimusi.
"/küsi ID 69 suri tagaajamisel meelega, tõestuseks on video. Kas ta saab nüüd CK?" - ilmselt palub administraator tõestust ning teeb seejärel süüdistatavale CK. Küsimus on lühike, kuid sisaldab endas kõike vajaminevat informatsiooni.
/es kanal - vastupidiselt laialt levinud arvamusele ei ole ükski administraator kohustatud teie erasõnumile vastama. Selle jaoks ongi eeltoodud kanalid /teata ja /küsi.
Siin on üks näide, kui kirju võib olla administraatori erasõnumite kanal ja mõelge sellele, et kõik need sõnumid tulid vähem kui kahe minuti jooksul - http://i.imgur.com/JPJla6C.png. Loodan, et nii mõnigi teist saab aru, miks vahel administraator teile ei vasta.
Shoutbox - kui teil on vaja abi, siis pliiz kirjutage enda murest kohe, mitte "ou admin", "oled siin w", "kle saad aidata". Kui olete administraatorile saatnud privaatsõnumi, siis pole mõtet shoutboxis karjuda, et "Ou vaata pmi!!!!!!!!!". Ükski PM ei jää lugemata kuid selline ebameeldiv käitumine võib oluliselt pikendada aega, mis kulub vastuse saamiseks.
Pika jutu kokkuvõtteks nii palju, et kiire abi saamiseks on kolm põhitõde, mida meelde jätta. Säilitage rahu, olge viisakas ja võimalikult informatiivne. Kuigi me ei saa garanteerida, et nende tingimuste täitumisel te koheselt abi saate, siis abiks on see kindlasti. Vahel lihtsalt satub nii, kus mängijate arv käib administraatorite arvust mitmekümnekordselt üle, palume kannatlikkust. Kindlasti vestleme ka abistajate ja moderaatoritega ja tuletame neile meelde, et nende õigused on tavamängijate aitamiseks, mitte enda rollimängu segavate faktorite kõrvaldamiseks.
Toredat rollimängu soovides
nebulosGamingu meeskond
/teata on ideaalis commandina ainult selleks, et anda administraatoritele teada reeglite rikkujatest, mingitest katkistest mapingutest või muudest anomaaliatest, mis võivad mänguelamust segada. Samas võiksid mängijad mõista, et kui administraator parasjagu specis pole ning te teete "/teata ou ta nrpga varastas mu auto ära", siis pole mõtet imestada, et miks abi ei saa. Kellegi ütluse peale on keelatud inimesi karistada, selliste olukordade lahendamiseks tuleb teil teha kindlasti screenshot ja kas siis saata see olukorraga tegelevale administraatorile või postitada teema "Teavita mängijast" alafoorumisse.
Kõige paremini saame teid aidata siis, kui juba /teata tehes annate meile võimalikult täpse info. Üritage kirjeldada olukorda võimalikult täpselt ning säilitage rahu ja viisakus. Olles administraator, pole midagi rohkem eemalepeletavamat kui mõni räuskav, vihane mängija, kes caps locki ja roppuste saatel õigust taga ajab. Toon paar näidet.
"/teata tra mullt rotiti just auto 2ra adminid aidake" - kuigi selline kirjapilt võib teile tunduda naljakas, siis kahjuks on kurb reaalsus see, et selliseid teavitusi tuleb iga päev ja mitte ainult üks.
"/teata ID 1 varastas minult just auto tegemata vastavat rollimängu, tõestuseks on mul screenshot" - korralik kirjapilt ja selge kirjeldus juhtunust suurendab kiire abisaamise võimalusi kordades. Ma olen veendunud, et tiimis pole inimest, kes sellise teavituse tähelepanuta jätaks.
Juhul, kui administraator palubki teil teha foorumisse teema, selle asemel, et seda IG lahendada, siis pole see kindlasti seepärast, et ta ei viitsiks sellega tegeleda, vaid seetõttu, et olukorrad, kus reegleid rikutakse, võivad nõuda süvenemist ja tähelepanu, mida /es kanali kaudu on väga raske teha. Pole mõtet hakata seletama, et administraator on laisk ja ei viitsi midagi teha, see ei aita kuidagi kaasa olukorra lahenemisele.
/küsi on command, mida samuti väga palju valesti kasutatakse. See kanal pole loodud selle jaoks, et saada teada kus on lähim Binco või kuhu sa eile õhtul jokkis peaga oma auto jätsid. /küsi kanalis võib julgelt abi küsida erinevaid commande, abi rollimänguga, reegleid jne. Nagu ka /teata puhul enne mainisin, siis üritage oma probleem või küsimus sõnastada võimalikult selgelt ja arusaadavalt.
"/küsi ou ühele ck loa saab w" - mina isiklikult ignoreeriks sellist küsimust, kuid kiidan neid vapraid administraatoreid, kes seda ei tee. Pole kindlasti administraatori kohustus nüüd uurima minna, miks ja kellele ning kuidas. Seda peaks juba teie küsimus kohe alguses sisaldama, vajadusel esitab administraator täpsustavaid küsimusi.
"/küsi ID 69 suri tagaajamisel meelega, tõestuseks on video. Kas ta saab nüüd CK?" - ilmselt palub administraator tõestust ning teeb seejärel süüdistatavale CK. Küsimus on lühike, kuid sisaldab endas kõike vajaminevat informatsiooni.
/es kanal - vastupidiselt laialt levinud arvamusele ei ole ükski administraator kohustatud teie erasõnumile vastama. Selle jaoks ongi eeltoodud kanalid /teata ja /küsi.
Siin on üks näide, kui kirju võib olla administraatori erasõnumite kanal ja mõelge sellele, et kõik need sõnumid tulid vähem kui kahe minuti jooksul - http://i.imgur.com/JPJla6C.png. Loodan, et nii mõnigi teist saab aru, miks vahel administraator teile ei vasta.
Shoutbox - kui teil on vaja abi, siis pliiz kirjutage enda murest kohe, mitte "ou admin", "oled siin w", "kle saad aidata". Kui olete administraatorile saatnud privaatsõnumi, siis pole mõtet shoutboxis karjuda, et "Ou vaata pmi!!!!!!!!!". Ükski PM ei jää lugemata kuid selline ebameeldiv käitumine võib oluliselt pikendada aega, mis kulub vastuse saamiseks.
Pika jutu kokkuvõtteks nii palju, et kiire abi saamiseks on kolm põhitõde, mida meelde jätta. Säilitage rahu, olge viisakas ja võimalikult informatiivne. Kuigi me ei saa garanteerida, et nende tingimuste täitumisel te koheselt abi saate, siis abiks on see kindlasti. Vahel lihtsalt satub nii, kus mängijate arv käib administraatorite arvust mitmekümnekordselt üle, palume kannatlikkust. Kindlasti vestleme ka abistajate ja moderaatoritega ja tuletame neile meelde, et nende õigused on tavamängijate aitamiseks, mitte enda rollimängu segavate faktorite kõrvaldamiseks.
Toredat rollimängu soovides
nebulosGamingu meeskond
![[Image: fiD7T.png]](https://img.safara.host/i/2019/08/13/fiD7T.png)